Cum te ajută advertorialele în 2022. Mai sunt de actualitate?

Poate că ai auzit de advertoriale sau poate că deja le foloseșți pentru a-ti construi și promova imaginea în mediul online. Dar oare acestea mai sunt de actualitate? Mai au puterea să te ajute în condițiile în care toată lumea pare să facă același lucru?

Advertorialul, denumit adeseori publicitate nativă, este menit să informeze publicul țintă cu anumite detalii legate de produsele și serviciile pe care le pui la dispoziția clienților tăi. Îmbinând publicitatea cu ceea ce arată că un articol de revista tradițional, rezultatul are o rată bună de succes. Avantajul major al unui advertorial este acela că pe lângă scopul de publicitate pe care îl are, poate să ofere informații prețioase legate de utilizarea unui produs sau serviciu oferind chiar soluții alternative pentru a putea beneficia de avantajele acestora pe termen cât mai lung.

 

Mai este în trend să folosești advertoriale pentru a te promova online?

Răspunsul la întrebările de mai sus este ,,da”. Conținutul care are puterea de a atrage și de a informa într-un mod nativ clienții unui brand este mult mai atractiv în comparație cu o reclamă care doar îndeamnă la acțiune (să cumpere, să se înscrie, să urmărească etc.). Advertorialele au devenit extrem de apreciate de către companii dar și de utilizatori deoarece rezultatele obținute de către ambele tabere, fiind în cele mai multe cazuri cele dorite. Iar acest lucru se datorează avantajelor pe care acestea le aduc cu sine.

Un advertorial reușește să capteze atenția utilizatorilor mult mai repede decât o face o reclamă deoarece informațiile cuprinse în cadrul acestui material sunt interesante. Datorită modului în care este conceput un advertorial, acesta are șanse mai mari să crească încrederea și credibilitatea și încrederea utilizatorilor în anumite produse sau servicii. Backlink-urile care provin din postări sau din advertoriale de pe site-urile cu autoritate sunt agreate de motoarele de căutare. În plus, crește vizibilitatea în mediul online și poți ocupă o poziție fruntașă în căutările organice.

Advertorialele, un mod ideal prin care să câștigi încrederea și fidelitatea utilizatorilor

Advertorialele au un conținut original, informează și atrag atenția fără să agaseze utilizatorii. În plus, advertorialele sunt apreciate de motoarele de căutare deoarece, conform noilor trend-uri, Google indexează mult mai rapid conținutul original și informativ care este împachetat sub formă unui advertorial în comparație cu un text în care fiecare al treilea cuvânt este despre vânzare. În plus, utilizatorii sunt sătui de reclame și sunt în căutarea unor articole care le oferă ceva util sau îi pot învață ceva.

Totuși, pentru a te putea bucură de avantajele pe care le oferă advertorialele trebuie să aibă un conținut îndreptat spre grupul țintă de utilizatori și să nu inducă ideea că este vorba despre un articol tip reclamă. Dacă te-ai gândit să foloseșți advertorialele pentru promovarea imaginii companiei tale atunci trebuie să știi că întotdeauna va fi apreciat conținutul original și de calitate care poate să facă diferența. Dacă încă stai pe gânduri că ai putea scrie potrivit audienței tale, poți oricând să te înscrii la un curs de content writing sau copywriting.  Cu ajutorul acestora va fi mult mai ușor să câștigi utilizatorii de partea ta, să îi fidelizezi și să îi menții interesați de ceea ce ai de oferit.

Spread the love