De ce trebuie sa investiti in Advertoriale si SEO

Majoritatea antreprenorilor inteleg ca un site web este esential pentru o afacere infloritoare. Cu toate acestea, construirea unui site web este doar unul dintre multi pasi pe care trebuie sa-i faceti pentru a ajunge la publicul tinta online. Sigur, veti obtine cativa vizitatori prin cuvantul in gura, dar aveti nevoie si de un plan pentru a implica oamenii prin alte canale, cum ar fi cautarea, retelele sociale sau e-mailul. Si, din punctul meu de vedere, optimizarea pentru motoarele de cautare (SEO) este cel mai bun loc de a incepe, deoarece unul dintre principalele beneficii ale SEO este ca devine fundamentul pentru intreaga strategie de marketing digital.

Cand desfasurati afaceri online, importanta SEO nu poate fi supraestimata – o strategie SEO atent planificata este cea mai buna garantie pentru a va asigura pozitia in rezultatele cautarii Google. Daca strategia voastra de SEO nu este la egalitate, este un dat ca veti ajunge ingropat jos in rezultatele cautarii si nu este locul in care doriti sa fiti.

Optimizarea pentru motoarele de cautare (SEO) este practica de imbunatatire a unui site web si a continutului acestui), astfel incat sa poata atinge un nivel ridicat de vizibilitate in cautarea organica  si sa devina o sursa de trafic de calitate pe site, clienti potentiali, si vanzari. Aceasta implica stabilirea de obiective, asigurarea faptului ca site-ul  este solid din punct de vedere tehnic si crearea de continut SEO care vizeaza cuvinte cheie sau expresii cheie legate de afacerea voastra.

SEO este o strategie pe termen lung. Pentru a avea succes, trebuie sa construiti continut de calitate care sa raspunda in detaliu nevoilor publicului tinta si sa-l oblige sa ia masuri. Cu toate acestea, spre deosebire de publicitate, care produce rezultate doar daca continuati sa platiti, continutul SEO poate atrage trafic, clienti potentiali si vanzari ani de zile dupa ce faceti munca.

Potrivit estimarilor, o persoana obisnuita trimite trei pana la patru interogari de cautare in fiecare zi si aproximativ 90% dintre aceste cautari au loc pe Google. Acesta este un public masiv! In plus, multi oameni defileaza chiar pe langa anunturile din partea de sus a paginilor cu rezultate ale motorului de cautare la raspunsurile organice de mai jos. Asadar, unul dintre principalele beneficii ale SEO este ca continutul tau va aparea pentru unele dintre aceste interogari – atragerea de trafic pe site-ul tau.

Cu toate acestea, veti observa ca am calificat acest beneficiu spunand ca veti obtine trafic tintit, deoarece traficul de dragul traficului este inutil. In loc sa va fixati pe volum, construiti o strategie de dezvoltare a continutului legat de produsele si serviciile voastre. Apoi, profitati la maximum de orice trafic castigati, incurajand vizitatorii sa devina clienti potentiali si vanzari.

Va puteti urmari progresul utilizand orice platforma de analiza a site-ului web. Dar multi specialisti in marketing folosesc Google Analytics si Google Search Console combinate cu alte instrumente, cum ar fi un sistem de management al relatiilor cu clientii (CRM). Cu aceste solutii, puteti urmari si analiza date importante, cum ar fi traficul de cautare, clasamentele organice, conversiile si ratele de conversie. Agentia perspektive.ro  ofera servicii de calitate la preturi pentru toata lumea!

Spread the love