O mare parte din serviciile strans legate de mediul digital par, la prima vedere, ca nu pot fi urmarite din punct de vedere al eficientei. Exista mai multe motive care produc aceasta impresie, cel mai important si prevalent fiind lipsa de informatii si cunostinte relevante mediului respectiv.
Pe scurt, daca nu stapanesti anumiti termeni sau concepte, nu poti evalua eficienta unui serviciu. Totusi, in domenii precum SEO, este esential sa poti face acest lucru – este vital sa-ti poti da seama daca beneficiezi de servicii SEO profesionale sau nu.
Iata 4 indicatori importanti care confirma prezenta unor astfel de servicii!
Viteza website-ului tau
Daca website-ul afacerii tale nu a beneficiat de niciun fel de optimizare pana acum, atunci vei observa cu usurinta daca acesta devine mai rapid sau nu in momentul accesarii. Totui, viteza este un aspect care trebuie urmarit constant, fiind importanta pentru Google.
In acest sens, poti folosi unealta online PageSpeed Insights, pusa la dispozitie chiar de Google. Aceasta iti va arata, scurt si la obiect, cat de rapid se incarca website-ul tau. Dupa semnarea unui contract de servicii SEO profesionale, ar trebui sa incepi sa vezi imbunatatiri ale rezultatelor.
Autoritatea website-ului tau
Un indicator foarte important pentru un website este DA, anume domain authority. Aceasta este autoritatea domeniului tau, asa cum este vazuta de Google si raportata la alte website-uri similare din mediul online. Un domeniu proaspat creat are DA 0 – acesta va creste in timp, mai ales atunci cand se beneficiaza de servicii SEO profesionale.
Prin aplicarea tuturor tipurilor de strategii (etice), o echipa de specialisti SEO va putea creste aceasta autoritate in timp. Poti verifica DA-ul website-ului tau printr-o simpla cautare „verificare autoritate domeniu” pe Google.
Vizibilitatea in motoarele de cautare
Nu exista un sentiment mai bun decat acela pe care il ai atunci cand iti vezi website-ul in prima pagina de rezultate Google. Totusi, pentru multi antreprenori, acesta este un sentiment necunoscut. Un specialist care ofera servicii SEO profesionale iti va putea aduce anumite pagini in top, pe anumite cuvinte cheie cu competitie mai redusa, pentru inceput.
Totusi, prezenta anumitor pagini in rezultatele cautarii confirma prezenta unor servicii profesionale, implicit faptul ca website-ul si afacerea ta cresc.
Traficul organic
Nu in ultimul rand, probabil stii prea bine faptul ca SEO tinteste in mod direct traficul organic al unui website. La cateva luni dupa demararea unei strategii SEO, ar trebui sa vezi cum website-ul tau intampina din ce in ce mai multi vizitatori in fiecare zi. Acesta este un semn clar al unor servicii SEO profesionale.
Cel mai bun lucru este ca traficul organic nu prea poate fi influentat prin strategii mai putin etice. Astfel, acest indicator este numai bun de urmarit daca nu vrei sa te complici cu alti termeni si alte concepte.
Totusi, nu uita ca rezultatele unei strategii SEO apar, de obicei, dupa 3-6 luni in care s-a lucrat constant la optimizarea website-ului si la implementarea de diverse strategii on-page si off-page.
Tocmai din acest motiv, este recomandat sa colaborezi cu specialisti cu renume in domeniu din start, precum agentia The Markers. Cu peste 10 ani de activitate in marketing digital, aceasta agentie iti ofera nu numai rezultate, dar si rapoarte lunare cuprinzatoare care sa confirme prezenta serviciilor profesionale!