De ce și cum să produci conținut SEO pentru site-ul tău?

Conținutul SEO este foarte important pentru clasificarea site-ului vostru. Un conținut SEO bun și o promovare SEO bună va face ca site-ul vostru să fie vizibil în rezultatele motoarelor de căutare, inclusiv în Google. Aceasta va crește traficul organic al site-ului dvs. web și vă va spori vizibilitatea

Conținutul SEO este foarte important pentru clasificarea site-ului vostru. Un conținut SEO bun și o Promovare SEO bună va face ca site-ul vostru să fie vizibil în rezultatele motoarelor de căutare, inclusiv în Google. Aceasta va crește traficul organic al site-ului dvs. web și vă va spori vizibilitatea

Definiția conținutului SEO

Conținutul SEO este un conținut optimizat pentru motoarele de căutare. Toate textele și elementele vizuale de pe site-ul dvs. pot fi optimizate pentru SEO.

Conținut text optimizat SEO

Pentru ca site-ul vostru să fie vizibil în motoarele de căutare și, în special, în Google, acesta trebuie să conțină conținut text optimizat pentru SEO. Conținutul textului optimizat SEO trebuie să fie de cel puțin:

  • Original, interesant și de înaltă calitate,
  • Adaptat la web și la cerințele Google,
  • Concisă și ușor de înțeles,

În plus față de această listă scurtă, se aplică, de asemenea, ghidurile de calitate ale Google:

  • Proiectați conținutul cu vizitatorii în minte, mai degrabă decât cu motoarele de căutare
  • Nu vă induceți în eroare vizitatorii
  • Evitați să folosiți tehnici SEO care sunt contrare ghidurilor de clasificare ale Google
  • Asigurați-vă un site unic, atractiv și ieșiți în evidență față de concurenți

Conținut vizual optimizat SEO

În funcție de domeniul vostru de activitate, conținutul vizual poate fi la fel de important ca și cel textual. Din 2001 (când s-a născut Google Image), căutările de imagini au crescut constant pe Google. Folosind imagini de calitate legate de afacerea dumneavoastră, puteți obține trafic de calitate pentru site-ul vostru.

Acesta este cazul agențiilor de comunicare, al site-urilor de comerț electronic, al portofoliilor de artiști, cum ar fi fotografi și graficieni, al băncilor de imagini, al tipografiilor etc. Pentru a optimiza referențierea imaginilor dumneavoastră, este esențial să:

  • Folosiți etichete „ALT” cu cuvinte cheie specifice pentru a descrie imaginea voastră.
  • Fiți atenți la formatul și greutatea lor pentru a optimiza timpul de încărcare

Cum să vă îmbunătățiți conținutul SEO?

Crearea de conținut optimizat SEO va fi benefică pentru vizibilitatea dumneavoastră, cu condiția să respectați anumite criterii pentru pagina web care va găzdui conținutul vostru. O pagină web care conține conținut SEO trebuie să includă în mod imperative:

  • Titlul pagimii

Acesta trebuie să conțină titlul paginii web, iar conținutul său va fi afișat în rezultatele Google. Acesta trebuie să conțină, bineînțeles, principalul cuvânt cheie vizat.

  • etichetă de titlu

Eticheta de titlu sau eticheta H1 este „titlul editorial” al conținutului vostru, este vizibilă pe pagină și trebuie să conțină cuvântul cheie pe care îl vizați.

  • O meta descriere

Acesta informează utilizatorii de internet cu privire la conținutul paginii web în cauză sub forma unei scurte descrieri. Acesta este vizibil în rezultatele motoarelor de căutare și ar trebui să încurajeze utilizatorul să facă clic pe link-ul către pagina voastră web.

Cum se promovează conținutul SEO?

Atunci când conținutul SEO este combinat cu alte acțiuni, aveți toate șansele de a optimiza referențierea și poziționarea paginii dvs. web. Știți despre EMS?  EMS este suma dintre SEO, SEA și SMO. Și da, toate trei se completează reciproc și permit ca site-ul să se claseze bine pe Google.